vineri, 30 mai 2008

Aoaleu!

My God, de cand am lasat blogul asta sa putrezeasca!
Imi pare sincer rau, dar examene, lucrare de diploma, faze de-astea, plus festival (*la a patra) de teatru, au facut sa nu mai dau pe-aici de o gramada de timp.

Ce s-a mai intamplat?
Pai nu ati venit sambata la Atelier... poate pentru ca nu am anuntat oficial ca se face, dar daca am tot anuntat cand nu s-a facut, am zis ca stiti ca daca nu zic nimic inseamna ca se face... :D
Deeeci, MAINE, 31 MAI, DE LA ORA 14:00 SE FACE ATELIER!!! VA ASTEPT CU TEMELEEE!!!

Asa, acum, ca v-am anuntat, sa va mai spun ca sambata ne-am intalnit patru (4) insi (!), probabil si cu un mea culpa aici, si am vorbit despre tema de vacanta, pe care se pare ca lumea nu o ia in serios si nu o face!!! Eu sper sa nu se mai intample chiar asa, pentru ca ma enerveaza ca eu sa fiu singurul care isi face temele, ce naiba?!

Asa!

Acum sa va spun ca marti am fost invitat la Liceul Teoretic "Constantin Brancoveanu", unde am prezentat ANTOLOGIA si am citit niste poezii ale mele. Ei, acolo am intalnit oameni interesati, care, sper, vor trece si ei pe la noi... deci sa veniti si sa va comportati frumos, ca sa impresionam, sa mai vina si ei... :D

Pentru saptamana asta ati avut temele pe care vi le-am dat pe vacanta si in saptamana de dupa, adica acea cronica de film sau de teatru (plus apaginile de vacanta). In rest, astept sa mai citim si noi cate ceva si sa mai prezentam.

O alta veste este ca vom prelungi sedintele toata luna iunie, ca sa ne mai vedem, ca tot nu ne-am vazut.

Alta: organizez o tabara la mare, la Neptun, daca va intereseaza sa mergem si sa cream si pe-acolo, uitati-va la mine la status si anuntati-ma pana la sfarsitul scolii!

Altfel, vorbim si maine in detalii despre toate.

Va pup!

Niciun comentariu: