miercuri, 24 decembrie 2008

Sarbatori fericite!

Grupul literar LUMINA DE AVARIE urează tuturor prietenilor şi cunoscuţilor Sărbători fericite alături de cine vreţi voi! Şi de noi! :)

Hristos se naşte, măriţi-l!

Naştere


de Daniel Puia-Dumitrescu



să îmi spui Doamne dacă e bună ieslea din sufletul meu
am adus paiele de departe le-am adunat rând pe rând
le-am lipit cu sudoare şi lut apoi am suflat căldura
printre dobitoacele Tale ale noastre cu greu în picioare
mă întreb de ce nu mai văd cerul luminat de steaua
ce odată aţipise peste vreun staul din Betleem
poate pentru că nu mai ştiu cum mă cheamă şi cine
sau poate pentru că genunchii mei stau prea drepţi
de fiecare dată când frica de Cruce mă ascunde
sau cine ştie poate pentru că nu pot pierde telenovela
din timpul vecerniei sau desenele animate din blocul meu
duminica dimineaţa când vecinii joacă fotbal şi-ascultă manele
să îmi spui Doamne dacă e bună ieslea din sufletul meu
afară e ger şi copiii nu mai aleargă la săniuş nu mai au timp
mă aşteaptă oana zăvoranu pe bancheta din spate
merg doar un pic dar promit că noaptea de Ajun voi veghea
va fi noaptea cea mai noapte pentru mine şi nu voi mai
sau măcar promit că voi încerca să nu mai fac
doi tineri se ţin de mână azi nu merg la un concert de colinde
dar mâine sigur va urma o rugăciune sărutului
pentru că noi ştim că Te vei naşte chiar dacă nu merităm
eu şi cu ea care ne certăm de fiecare dată când deschidem ochii
şi ne împăcăm mereu când adormim şi ne visăm în braţele Tale
iar eu o mângâi şi ştiu că numai adunând pai cu pai
voi face loc călduros şi primitor luminat de stelele-ochi
să îmi spui Doamne dacă e bună ieslea din sufletul meu


Cu drag,

LUMINA DE AVARIE

Niciun comentariu: