marți, 8 decembrie 2009

FINALISTII!

AFISAM ASTAZI, DUPA CUM AM PROMIS, LISTA CELOR SELECTIONATI PENTRU EDITIA A DOUA A TABEREI:

COMŞA SABINA
SEREDIUC GEORGE
SCHINDLER PATRICIA
CÂMPANU DIANA-IULIANA
GÂRLĂU ANA-MARIA
IBANESCU ANDREEA
MÎRZA MONA
ILCA DRAGOŞ
ŢUŢUIANU MIRUNA-CONSTANTINA
CENAN ALINA
FILIP LOREDANA
DOSA ANDREI
DAMIAN OANA-DIANA
MOLDOVAN BRÂNDUŞA-MIHAELA
JULA OANA LAURA
ILLES ALEXANDRA

IATĂ ŞI DATELE NECESARE ACHITĂRII TAXEI DE CAZARE ŞI MASĂ:

Titular cont: Alianta Organizatiilor Nonguvernamentale de Tineret din Romania (AONGTR)
Banca: Credit Europe Bank – Brasov
Adresa: Braşov, B-dul M. Kogălniceanu nr. 19A
SWIFT: FNNBROBU
Cont lei: RO 79 FNNB 000 202 196 769 RO 02
Suma reprezintă: contribuţie pentru participarea la tabăra de creaţie literară LUMINA DE AVARIE



FELICITĂRI ŞI VĂ AŞTEPTĂM!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitări celor 14, şi sper să ajung şi eu la după-amiezele cu invitaţii speciali, ca să îi cunosc şi eu pe aceşti tineri talentaţi, şi să-l revăd pe bătrânul George, că nu l-am mai văzut demult.

Anonim spunea...

şi eu le urez participanţilor de anul acesta să "profite" cât mai mult atât de coordonatori cât şi de invitaţi că au de unde învăţa, să se distreze...că o să fie mişto ca anu trecut
sabina fără r