vineri, 4 aprilie 2008

Vesti

Imi pare rau ca nu am ajuns sa pun articol despre saptamana trecuta, dar a fost o perioada super busy pentru mine si nu am avut timp.
Ei, in orice caz, prima veste vreau sa o subliniez: maine facem de la 3 (15), nu de la 2 (14), deci nu veniti la 2, ca nu gasiti pe nimeni acolo!
Data trecuta am facut un joculet, in care era vorba despre un anunt simplu, pe care sa il transformam in proza sau poezie... se luase apa in Brasov, pe niste strazi, de la o ora pana la alta... totul simplu pana aici. Mai greu a fost sa facem o comedie din asta, o drama, apoi un pamflet politic, poezie cinica, poem horror, colind, text patriotic... Ne-a iesit simpatic, o sa va arat si voua. In afara de asta, ne-am citit rescrierile dupa Cristian Popescu (cei care si-au facut temele) si apoi ne-a recitat imagist Diana. A, am mai avut un monolog, cel al lui Andrei.
Tema pentru data viitoare: doua pagini de proza scrisa din perspectiva unui obiect! Sa vedem ce iese!

Mai mult, mai ziceti si voi...

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imi pare rau si imi cer public scuze ca nu am ajuns ieri! Am fost retinut pana la 6: 30 seara la corectarea olimpiadelor. Sper sa ma intelegeti si sa ma iertati ca v-am tinut pe drumuri.
Sambata ne vedem pe orarul stabilit, la 14.
Inca o data, mii de scuze!

Daniel

Anonim spunea...

incepe sa se depuna praful pe blogu asta
sabi

Anonim spunea...

sarbatori fericite!!! sabi

Anonim spunea...

fain exercitiu
Sabi bine ca mai stergi din cand in cand praful de pe "blogu asta"!