luni, 22 iunie 2009

In memoriam...

Ieri a trecut o săptămână de când cineva a plecat să se odihnească un pic... de aceea îmi permit să afişez şi eu un text...

AC/ DC


internetul circulă azi cu viteza luminii
se mişcă atât de repede încât pe toţi stâlpii din oraş
au fost spânzurate diferite emoticoane
unele care zâmbesc altele care plâng şi multe
care aplaudă împreună şi cântă şi ţipă şi urlă şi-aplaudă iar
din cauza asta oamenii nu mai trebuie să vorbească-ntre ei
să râdă să cânte să plângă sau să se bucure
ei pur şi simplu trec pe stradă şi tac ori stau în casă
şi pun feţele galbene de pe monitoare să facă toată treaba în locul lor
unitatea centrală pompează sângele din noi spre reţea
pentru a putea transmite celor din virtual emoticoanele potrivite
sângele trece printre microcipuri şi se întoarce la creier
cu milioane de informaţii care mai de care mai utile şi mai sănătoase
am putea vindeca bolile incurabile şi am putea sta toată ziua
pe canale de chat fără ca măcar să trebuiască să reîncărcăm bateria

iar când vom fi uitat de oameni şi vom fi devenit cu toţii maşini în reţea
vom avea grijă să ne deconectăm de la curent şi să începem să trăim
din ce în ce mai tare şi din ce în ce mai repede din ce în ce mai bine
până când ne vom întoarce pielea pe dos oasele ni se vor risipi în alergare
iar reţeaua va trece prin noi ne vom reconstitui din fragmente de sticlă
ne vom întâlni şi vom trece unul prin altul agăţându-ne de stâlpi
şi devenind noi înşine emoticoane pe care omul evoluat le va folosi
pentru a-şi saluta prietenii a râde sau a ieşi cu ei virtual la o bere

6 comentarii:

Anonim spunea...

poezia mea preferata, scrisa de tine in anu acesta, mi se pare funny si tragica in acelasi timp si cel mai tare cred ca e imaginea cu pomparea sangelui si cea cu emoticoanele care rad si plang, dar recunosc comparatia din primul vers nu imi place asa mult
sabina fara r

Lumina De Avarie spunea...

inceputul e doar o paralela la un alt poem al meu, sabina :)

Ala spunea...

ne e dor de ea :(

diana spunea...

vreau si eu la o bere virtuala. reusita poezia!

Anonim spunea...

prima strofă bălărie.

a doua strofă superbă.

ar merita ştearsă prima strofă şi lăsată doar a doua.

condoleanţe de la arad,
sebi

Lumina De Avarie spunea...

pareri si pareri, sebastian, dar cand emiti o ipoteza trebuie sa o si argumentezi. nu sunt de acord cu tine mai multi.