marți, 9 iunie 2009

Sâmbătă...

...ne-am întâlnit din nou doar o mână de oameni. Încep şi cei de la Okian să mă întrebe dacă nu cumva e mai bine să vă dau vacanţă, ceea ce e destul de urât, pentru că ei răspund doar la o evidenţă, faptul că de trei săptămâni veniţi doar câte cinci-şase la Atelier. Hotărâţi-vă ce facem, dar, vorba cuiva, să ştiu şi eu! Anunţaţi-mă dacă interferează întâlnirile cu planurile voastre de vacanţă, pentru a şti dacă mai continuăm până în iulie sau nu.

În altă ordine de idei, sâmbătă am fost o mână de oameni care am găsit o anumită revistă cu poezii tipul "aşa nu", chiar dacă ei considerau că pot scrie la rubrica "poet în 2009"... cam foarte mult spus?! :) Ideea noastră era să ne întâlnim şi pentru a discuta şi pune pe hârtue proiectul nostru de revistă. Câţi am fost, am hotărât formatul, structura, conţinutul, am încercat, pe cât am putut, să schiţăm proiectul, pe care, săptămâna aceasta, îl voi pune şi pe computer, iar sâmbătă vom face o ultimă analiză înainte de a-l trimite către sponsori. Şi din această cauză, vă rugăm încă o dată să vă faceţi un pic de timp şi să ne onoraţi cu prezenţa...

Am avut poezii după imagine, au ieşit ok, unele chiar faine, majoritatea, însă, mai trebuie lucrate.

TEMA pentru data viitoare: două poezii, prima cu tema RÂSUL, iar a doua cu tema PLÂNSUL. Cred că ne descurcăm la aşa ceva, nu? Propunerea Dianei era să încercăm să facem o poezie de râs despre plâns şi invers, dar această propunere este opţională.

Nu în ultimul rând, vă rog să ţineţi minte şi să vă anunţaţi prietenii că în ultima vineri din luna iunie îl vom avea invitat pe ANDREI BODIU! Vă spun asta pentru că se apropie vacanţa şi după terminarea şcolii va fi mult mai greu să luăm legătura cu oamenii.

Hai că vă mai bat eu la cap şi cu altele mai încolo...

Niciun comentariu: