luni, 25 ianuarie 2010

ŞI ALTELE...

Mâine, MARŢI, 26 IANUARIE, ORA 16, va avea loc o nouă întâlnire a Atelierului de proză, încă o dată lansez apelul de a fi prezenţi chiar dacă nu aţi scris, măcar facem eerciţii, vă mai elaboraţi şi voi stilul!

Pentru cei care scriu, mi-ar plăcea să vă faceţi, totuşi, temele! :D

PENTRU CEI DIN TABĂRĂ!

Am vrea să ne trimiteţi, cei care aţi fost în tabără, nişte impresii, cinci rânduri - cam aşa, pentru a face nişte articole, că oricum noi am tărăgănat cu ele şi ar trebui să ne fie ruşine faţă de reviste...

SÂMBĂTĂ, 30 IANUARIE, TOT DE LA ORA 16 (şi vă implor, fiţi punctuali!) are loc o nouă ediţie a CENACLULUI "PUR ŞI SIMPLU" în ceainăria CEAI ET CAETERA! Din nou, ne-am bucura să veniţi chiar dacă nu citiţi, doar să ascultaţi şi să vă daţi cu părerea...

Vă aşteptăm!

2 comentarii:

Alexandra(sau Cookie) spunea...

Tabara a fost o noua experienta pentru mine.La inceput nu ma asteptam sa ma adaptez atat de bine si sa leg relatii cu voi.Dar "mi-ati intrat pe sub piele" ca sa zic asa,si mi-a placut de voi toti inca din prima seara.M-am inteles foarte bine cu toti,imi placea sa discut cu fiecare in parte.Intelegerea dintre noi era naturala intr-un fel^^.M-am distrat de minune la ateliere si temele erau foarte interesante.Invitatii au fost uimitori:).Nici acum nu-mi vine a crede ca i-am cunoscut pe acesti oameni!Eram entuziasmata in fiecare zi,nu stiam ce-mi rezerva viitorul.toata munca depusa,era rasplatita la sfarsitul taberei.Imi doresc sa vin in tabara si anul acesta,e prea super ca sa o ratez^^:D

Alina spunea...

Stii, nu prea imi vine sa cred ca acum o luna si ceva pe la ora asta eram in Moeciu de Jos, cu o ceasca de ceai/cafea in fata, stand de vorba cu un invitat, sau poate asteptandu-l sa apara: "Oare cel de azi cum o sa fie?". Nu mai stiu ce impresii am despre tabara. Stiu ca mi-a prins bine. Am alta viziune asupra lucrurilor... chestia asta e mai greu de explicat. Ideea e ca mi-am lipit afisul taberei in camera. Chiar si numai numele, "Lumina de Avarie", ma face sa zambesc. M-am simtit bine! Am scris de atatea ori pe fisele alea de feedback ce am invatat in fiecare zi ca nu mai stiu ce sa zic :)) Important e ca a meritat. Isi merita numele, lumina asta de avarie. Te ajuta sa gasesti capatul tunelului. Cel putin pe mine m-a ajutat, si nu stiu cum sa va multumesc :)