luni, 18 ianuarie 2010

ŞTIRI

SÂMBĂTĂ, 16 IANUARIE, ORELE 16 (trecute mult) - a avut loc Cenaclul PUR ŞI SIMPLU, unde a citit Andrei Dosa (iniţial hotărâsem să citească şi Sabina, dar venirea pe o perioadă foarte ...întinsă a unora şi lipsa multor altora ne-a făcut să o amânăm pe data viitoare). Ne pare rău că nu vă mai interesează şi nu ne-aţi mai onorat cu prezenţa. Sperăm ca de peste două săptămâni să se schimbe situaţia - e poezie contemporană, fraţilor, chiar nu vă interesează?! Îmi fac şi mea cupla pentru că nu am mai pus pe blog anunţul.

MÂINE, MARŢI, 19 IANUARIE, DE LA ORA 16, va avea loc ATELIERUL DE PROZĂ! Vă rugăm să veniţi toţi cei interesaţi, chiar dacă nu aveţi temele, nu vă omoară nimeni!!!

Mai aşteptăm veşti şi de la cei care aţi participat la tabără şi, de ce nu, texte trimise pentru dezbatere! Mai daţi şi voi semne că am însemnat ceva pt voi!

7 comentarii:

Alina spunea...

hey, mi-am scris poezia despre extaz pana la urma :))

Illes Alexandra(Cookie) spunea...

eu acum am inceput sa scriu o poveste noua.nu stiu daca e basm sau altceva.dar stiu ca o sa fie lunga:)).iar poezii...am mai lucrat la cere fara rima si am mai citit,si inca caut.incerc sa ies de la prostiile invatate la scoala.:D.cu rima si restul.inca profa ne streseaza pe mn si laura in legatura cu asta.:)).apropo de laura.e foarte interesata de teatru dupa tabara.citeste foarte mult caragiale.si i-am dat si ei fisierul acela cu patru piese de teatru pe care l-am primit de la Lumi^^.ii place foarte mult.iar eu...raman la proza mea dezamagitoare=]]si poezie la care lucrez:)).

Illes Alexandra(Cookie) spunea...

si inca mai trebuie sa lucrez la formularea mea in propozitii si exprimare=)).inca vorbesc aiurea=)).dar fac exercitii de speech cu o fosta profesoara.se rezolva si problema cu speech-ul:">.:D

MOona spunea...

Eu scriu o proza care pare relativ intinsa:)) are cateva caractere din basm. Si am scris doua sau trei poezii varza de tot:)) inca incerc.:))
si eu citesc teatru:> si chiaram inceput ceva, dar e in stare de rebut momentan:))
frate, mi-e dor de voi:(

Iulia spunea...

si mie mi'e dor de voi asa mult...poate totusi ne vom mai intalni candva..intr-o zi cu soare:D..
a da ..daniel nu-i asa ca imi trimiti si mie comentariile la alea 3 pe mail..;;)..
ca pe mess nu prea te vad..:D..
cookie chiar vreau sa citesc si eu povestea ta..;;)..

Lumina De Avarie spunea...

daca tot ziceti ca scrieti, trimiteti pe mail, sa va mai dam indrumari, ar fi bine sa o faceti, iar alexandra, daca laura vrea, ii pot da multe piese de teatru pe net, dar sa ma contacteze (voi nu aveti mess?)

Illes Alexandra(Cookie) spunea...

da avem id-uri.lumi prk are lista cu id-urile noastre:).o sa va trimit prin email un fragment din poveste^^.nu stiu cat de buna e.dar de aceea sunteti voi:)>:D<.