marți, 2 martie 2010

Astăzi

...ne-am întâlnit fără Diana, care a fost "entre les murs", să spunem aşa, şi nu ne-a onorat cu prezenţa.
...am citit temele lui Andrei şi Sabinei, pentru că eu şi Bianca nu le-am făcut, spre marea noastră ruşine! Însă pregătim o altă surpriză pentru data de 8 a lunii lui Marte!
...am făcut încă o dată planul de plecare la recrutat prin licee şi am fixat "decolarea" pentru săptămâna viitoare!
...am dat mărţişoare fetelor! Şi doar una m-a pupat, ceea ce a fost destul de nu prea frumos (bună exprimare!) din partea altora...

Mîine îi urăm succes lui Andrei în recitalul său de la Institutul Blecher! Şi iată cum suntem noi mândri că unul dintre ai noştri mai iese din urbe spre plaiurile mai mult sau mai puţin mioritice ale capitalei! Baftă, Andrei, şi încercăm să îţi fim alături şi fizic!

Sâmbătă avem din nou Cenaclul, în Ceainărie, de la ora 16:00, vor citi cei amânaţi de sâmbăta trecută, NAOMI IONICĂ şi ŞERBAN ROMAN. Vă aşteptăm!

Aşteptăm în continuare semne şi, mai ales, texte de la voi!

Niciun comentariu: