marți, 17 martie 2009

Veşti


Ne cerem scuze că nu am mai postat ce s-a întâmplat acum două săptămâni şi nici nu am anunţat faptul că săptămâna trecută am fost invitaţi la un Workshop de "Dramaturgia cotidianului" şi nu am ţinut Atelierul!

La workshop a fost interesant, au participat şi unii dintre membrii noştri (puţini, cu toate că vă îndemnasem pe toţi, dar.. mă rog), iar cei din Cluj s-au prezentat la înălţimea aşteptărilor. Mai mult, am obţinut de la ei promisiunea că ne vor invita şi pe noi la tabăra Man.In.Fest din vară.

Sâmbătă, 21 martie, programul va fi cel normal, şi anume, vom ţine atelierul de la ora 11, la OKIAN. Tema este realizarea unei poezii din perspectiva unui obiect, după modelul "Poemei chiuvetei" a lui Cărtărescu.

Nu uitaţi să vă anunţaţi prietenii că VINERI, 27 MARTIE, ORA 17, încep, la OKIAN, Serile de Recital Poetic "LINIŞTE! SE RECITĂ!", iar primul invitat este ALEXANDRU MUŞINA! Sâmbătă vă voi da şi afişe pentru a pune la voi în licee!

Niciun comentariu: