luni, 3 martie 2008

Descoperire!

Ei, iata ca azi va aducem ceva nou, speram sa fie un nou membru! Alaturi de diana din meshota am lucrat la niste poeme ale ei si credem ca promite, insa va trebui si sa munceasca!
O sa va ajutam sa o vedeti si voi printr-un poem, sa ne spuneti ce credeti:

SASE-SASE
de Andreea

Mai stii cand eram mici
si ne jucam cu zarul de-a iubirea?
Il tineam ascuns in maini,
suflam de doua ori pentru noroc,
apoi il lasam sa se rostogoleasca .
Daca pica unu, insemna ca nu mai mai iubesti deloc.
Mai stii?
Acum douazeci de ani.
Aceeasi camera, alti noi.
Pe podea, prafuit si stingher,
jucaria ne-astepta palmele ude.
Ti-am spus sa mai incercam o data
si n-ai vrut, suna “aberant”.
Ai aruncat zarul pe geam, apoi te-ai dus.
Te-am auzit trantind portiera masinii,
apoi am cautat zarul.
Ai mintit.

Ei, ce ziceti, promite? Eu zic ca da, dar mai trebuie sa se si tina de cuvant!

A, am dat drumul mesajelor, comentati si voi, nu ne lasati in linisteee!
Multumim!

2 comentarii:

Anonim spunea...

da bineinteles ca are potential.

andrei spunea...

Wow, ce faina e! Imi place ideea in jurul careia se construieste intreaga poezie.