sâmbătă, 15 martie 2008

Sedinta de astazi, 15 martie

Hello again!
De cand nu mai scrisesem eu pe acest blog, uau!
Astazi, 15 martie 2008, am avut o noua intalnire - si la noi se poate folosi cu succes cuvantul "nou" de fiecare data cand ne intalnim, pentru ca si azi avem surprize: stiu ca stiati, noi participanti! Azi i-am uelcomit pe alexandra, care s-a intors printre noi (suna fain, nu?), si pe sherban, care a venit printre noi (ca sa fie clar ca a fost adus de alexandra:))! Sa fie intr-un ceas cu cuc, cum se zice!
Am inceput prin a prezenta doua evenimente care vor urma in perioada care vine... dragi noua acestea... piesa TRANS jucata de trupa INDIGO in SCENA, joi, 20 martie, la ora 20:00... si sarbatoarea mondiala a zilei teatrului, care va avea loc vineri, 28 martie, la ora 16:00... Va asteptam si pe vooi!
Hai, ca revin cu ce s-a intamplat un pic mai tarziu! ;)

5 comentarii:

Serban Roman spunea...

suna de parca m-ar fi adus legat la ochi ;))

Anonim spunea...

ma mir cum de nu ai mentionat dialogul giorgianei, o pastila de ras printre dialoguri cu tema sinucigasa. E de ajuns sa va spunem ca are legatura cu un cuplu traditional si un..morcov. :))

Anonim spunea...

vai vai dar ce repede ati postat despre intalnirea de azi :->

Anonim spunea...

aaa..care e tema..mai concret?k nu prea am inteles din ce mi s-a zis ..:))

Anonim spunea...

Mai, serbane, acuma na, ramane sa vedem daca erai legat sau nu! :))
Daniel