sâmbătă, 22 martie 2008

Sedinta din 22 martie

Salutari!
As vrea sa va rog sa va dati numele atunci cand comentati, mi se pare cel mai corect, nu imi place sa vorbesc cu anonimi. In rest, daca aveti plangeri, spuneti in fata, sa nu mai folosim felul asta total aiurea al romanului de a nu avea curajul sa isi sustina parerea.

Asa, revenind...
Astazi am avut doua fete in vizita, Miruna si Florina, va multumim, fetelor, pentru interes!
Ne pare rau ca nu au ajuns si andreea si serban, pe motive de boala si de "rupere".
De data asta am inceput printr-un joc, unde fiecare a scris cate 10 cuvinte pentru a-i da, prin tragere la sorti, altuia un motiv de a scrie o poezie la cerere: vesela, trista, haioasa, imagista, de dragoste... Acest exercitiu a demonstrat inca o data spontaneitatea si talentul celor prezenti, sper sa am poeziile de la ei pentru a le pune aici, pentru ca merita citite. Personal, am fost placut impresionat de ce au realizat vizitatoarele noastre.
Tema, bineinteles, nu a fost facuta de toata lumea, insa au fost destule texte - rescrieri care ne-au incantat. Metoda a fost simpla, aceea de a citi mai intai poezia "mama", a unuia dintre autorii pe care i-am avut ca tema, apoi compozitia proprie. A fost fain si ca am ales (unii dintre noi) chiar aceleasi poezii! Ideea unei rescrieri este ca, pe scheletul dat de autor - ceea ce ajuta foarte mult, mai ales in ce priveste ritmul - sa scrii ce gandesti tu, chiar avand libertatea de a schimba total ideatica poeziei. Se poate scrie chiar o "anti-varianta originala", depinde de cel care "se joaca". Sa stiti ca iese chiar fain!
In ce priveste problema de la inceput, keep in mind ca "repetitia este mama invataturii", deci sa nu mai vorbim despre kilometrul de teme... ;)

Tema pentru data viitoare sunt doua poezii de Cristian Popescu de rescris: La parastasul bunicii si Traditie.

Incerc maine sa pun si textele aici.
Pe curand!

4 comentarii:

Anonim spunea...

da faza cu temele kilometrice era de bine

Anonim spunea...

apropo numa membrii au voie sa comenteze sau numa "nonmembrii"

Lumina De Avarie spunea...

oricine poate comenta, dar ar fi bine sa spuna si cine e! inca nu mi-ai zis cine esti...

Anonim spunea...

scuze eu prefer anonimatul
sunt un nonmembru!!!