vineri, 14 martie 2008

Dupa un timp...

Ei, salut din nou, chiar daca dupa un timp mai indelungat!

Problema e ca, avand atatea de facut, nu am timp mereu sa intru, dar promit sa va tin la curent...
Sambata, 8 martie (bineinteles ca a fost acea zi din luna lui marte si andrei a venit cu ghioceii mai putini in buchete decat numarul fetelor...dar, na, pana la urma a fost bine, i-a numarat impreuna cu mihai si au dus-o la capat), am inceput prin a astepta... ca problema romanului e punctualitatea, logic! Si am asteptat... si am asteptat... pana la urma au venit unii, altii, ca ne-am adunat destui - atat de destui incat am fost si eu bucuros (cum sa nu fii bucuros cand a venit din nou mihai, a venit si andreea, descoperirea de mai jos:), a revenit si florentina... si inca mai avem promisiuni)! A venit intre timp si propunerea de a ne intalni la 14:30, daca tot se intarzie: NU am fost de acord (ar urma sa ne adunam la trei, in ritmul asta)...
Pana la urma, am inceput... am vorbit despre teme, despre poezia imagista, despre poezia de azi in general, despre "simbolul-obiectul in sine", despre alte teme, pastel, pacala, thriller, episod de roman... si tot asa, pana cand am inceput a citi. De la cei noi am primit promisiunea ca isi vor face si ei, intre timp, temele, venind cu "dosarul" la zi, insa mihai ne-a adus vre-o poezie, doua... promisiuni, cum le spun eu.
Iata si exemple:

VEDERE
de Sabina

Dinţii tãi aliniaţi
Un pluton de execuţie.

Tin sa aplaud noua imagine "poetica" a Giorgianei, mult imbunatatita de cand s-a apucat sa asculte sfaturile... :) O sa vedeti si voi cand se va invrednici sa le puna pe calculator...
Andrei a dat si el cate ceva, insa inca exerseaza... cat despre texte, la fel ca si la giorgiana.
Dianele ne sunt datoare la acest capitol, poetic. Avem insa vesti ca vin tare din spate: sa le vedem!
Diana din meshota ne-a dat o idee frumoasa de pacala, dar va trebui sa mai lucreze la realizarea unei povesti autentice. La giorgiana, in materie de pacala, mai este de munca.
Parerea mea este ca sambetele astea am realizat ca discutiile ne devin mai serioase si ajungem sa invatam in timp ce exersam, adica acolo unde am si batut eu, pe principiul ca nu suntem la un curs, unde unul preda si altii iau notite, ci ne aflam intr-un loc unde invatam in timp ce muncim. Bineinteles ca vor exista intotdeauna si notiuni teoretice, insa "practice makes perfect"!

Pentru saptamana asta avem ca tema realizarea unui dialog teatral intre un EL si o EA, pe ce tema vrem noi, in limita a doua pagini. Sa vedem ce o sa iasa!
Asa cum am promis, temele saptamanilor anterioare au fost (incep din ianuarie):
- un episod de thriller, in care sa fie suspans si indicii dozate corect, fara a bate la ochi si fara a supara (clisee), in 15 pagini;
- un monolog al unui personaj ciudat pus intr-o situatie ciudata;
- pastel (5 la numar, e de ajuns - aveti ca model alecsandri, dar as vrea sa le aduceti in prezent);
- un episod comic, cu un pacala contemporan (pe model al vechiului pacala) - 3 pagini;
- 10 poezii imagiste (aveti modelul deja de la intalnire);
- dialogul.

Cred ca astea sunt, pentru moment. Astept cu nerabdare sa le scrieti si, dupa modificarile de rigoare, in urma discutiilor de la atelier, sa le puneti pe calc, sa le aratam lumii!

Pana mai incolo, va imbratisez si ne vedem!

Un comentariu:

Anonim spunea...

vre-o sau vreo?? cum se scrie corect??