marți, 18 martie 2008

Hello again!

Am promis ca revin, insa pot spune ca saptamana asta este (deci, atentie, nu s-a terminat inca, mai e o gramada) super ocupata! Dar, iata ca am ajuns sa va spun si ce am facut in continuare sambata...
Am ramas la prezentarea de evenimente, despre care sa nu uitati, apoi, mergand mai departe, am vorbit despre cei noi care ni s-au alaturat, mai mult, i-am felicitat pe diana din meshota si pe serban din honterus (noul membru) pentru premiile primite la concursul organizat de Gazeta de Transilvania (concursul de poezie contemporana, locurile doi, respectiv trei - iata ca incepem sa luam si premii). A urmat fireasca trecere in revista a temelor si apoi am inceput...
Poezie si proza, monolog si dialog, drama, comedie, umor si un fel de umor negru...multe sinucideri... asa s-a derulat intalnirea noastra (ca parca a fost un sindrom al sinuciderii personajelor noastre:))). Am ras la umorul din unele scrieri, am apreciat unele poeme ale florentinei, care se pare ca poate mai multe decat zice, dar am ras cu gura pana la urechi la secventa "medievala" de dragoste a giorgianei, care ne-a prezentat o alta intrebuintare a dragutului de morcov!
Tema pentru data viitoare este rescrierea a zece poezii: 2 de Mariana Marin, 2 de Doina Ioanid, 2 de Florin Iaru, 2 de Ion Muresan, 2 de Mircea Cartarescu!
Ce sa mai zicem... saptamana asta asteptam si doi oaspeti si am hotarat sa revenim un pic la practica initiala, aceea de a ne si juca... o sa vedem!
Asteptam sa ne scrieti si sa ne spuneti parerile voastre!

2 comentarii:

Anonim spunea...

multumim din suflet pentru temele kilometrice...

Lumina De Avarie spunea...

va puteti da si numele cand comentati, mi se pare fair! :)
daca nu va convine, nu mai veniti, imi pare rau, ce sa zic.